Saturday, December 8, 2012

swatch topshop dark knight & plume

Bonjour tout le monde!

Alors, ce matin, je suis allée à topshop et je suis tombée sur de très très beaux vernis, dark knight et plume, un bleu à paillettes et un violet. Ils sont un petit peu cher (£6 le vernis), mais je trouve qu'ils valent le coup. Voici les petites merveilles:


Hi everyone!

So, this morning, I went to topshop and I found some very beautiful nail polishes, dark knight and plume, a blue with glitters and a purple. They're a little bit expensive (£6 for one bottle), but I think they're worth it. Here are those wonderful polishes:





Le bleu est assez difficile à appliquer... Il est très épais, et les paillettes ne facilitent pas l'application. Mais le violet va très bien.  Par contre, dark knight, le bleu, est bien opaque, ce qui est pas mal pour un vernis à paillettes.

The blue was difficult to apply. It is really thick and the glitters don't make the task easier... But no problem with the purple. However, dark knight, the blue one, is really opaque, which is surprising and really amazing for a glitter polish.


Je vous montrerai le nail art que j'ai fait dessus la semaine prochaine! :) Au revoir, et à demain pour la SNB!

I'll show you the nail art I did on these polishes next week! :) Bye, see you tomorrow for the SNB!

No comments:

Post a Comment